Direct Jurnale Direct Monde
Ascultaţi


Grădina ca simbol identitar românesc: portret de exploratoare

emisiunea-business-air.png

Andreea Păunescu, peisagistul companiei City Garden

"Poză vintage la minut cu City Garden", în după-amiaza primei zile de Park(ing)Days evenimentul anual concept RFI Româniaîntre 16-18 şi "pictează un ghiveci, plantează o floare, cu City Garden", în cea de-a doua zi, sâmbătă, 21 septembrie, între orele 15-18, sunt doar două dintre decupajele City Garden în programul evenimentului, fiind anunţate şi alte surprize plăcute.

Dincolo de contextul acesta, discuţia cu învitata de astăzi este centrată pe formaţia complexă a acesteia, de inginer horticol şi arhitectură peisagistică, fapt care îi permite o angulaţie completă a acestei lumi, atât verzi, cât şi parte importantă a lumii de business.

Despre beneficiile reimprietenerii cu amenajările verzi, acasă şi la birou, despre tendinţele în arhitectura peisagistică, la noi şi în lume, dar şi despre rolul unui ochi de apă într-o grădină, vorbim astăzi la Business ON AIR.

Cât de important este sau ar trebui să fie spaţiul grădinii pentru noi, în dimensiunea sa publică şi privată? suntem, la urma urmelor, ţara al cărei brand este "exploraţi grădina carpatină" sau, pe un plan superior spiritual,  ţara-Grădină a Maicii Domnului, apud Papa Ioan Paul al II-lea, la vizita Sanctităţii Sale, pe plaiurile noastre, în 1999.

Invitat: Andreea Păunescu, peisagistul companiei City Garden

 

Emisiunea Business on air din 19 septembrie 2013
275