
Ascultă la RFI RO
Monstrul din turistul german
Outch!
“Cuţitele şi furculiţele au fost atât de ascuţite încât am fost nevoiţi să ne cumpărăm propriile tacâmuri. Ataşăm factura”.
Dureri şi înţepeneli
Un client al unei croaziere: “Din cauza faptului că plasma din cabina mea nu era montată într-un loc potrivit şi a faptului că pentru a mă uita la televizor trebuia să mă întorc puţin, mi-a înţepenit gâtul. Drept urmare nu am putut lua parte la trei scufundări. Rog ramburs”.
Bioritm pe apa sâmbetei
Un client german a reclamat o întârziere de 5 ore a zborului. El a argumentat că bioritmul său a avut de suferit şi ca urmare a fost nevoit să îşi ia concediu medical. Şi bineînţeles că cerea despăgubiri.
Eclipsa de soare
Captivi în insulele Mauritius – o clientă scrie agenţiei de turism că, deşi plajele sunt OK, apusul vine mult prea repede! Cum să aibă doamna timp pentru cine romantice la apus cu soţul ei cu care plecase în concediu pentru a se împăca… În scrisoarea sa, doamna client argumenta că “apusul prea rapid” a fost singurul motiv pentru care nu a reuşit să îşi reclădească relaţia cu domnul…
Cu alune, vă rog
Într-o excursie la New York, un cuplu s-a luptat cu un şoarece în cameră. Pentru că managementul hotelului nu a întreprins nimic, rozătorul diabolic a mâncat o ciocolată. Aşa că turiştii s-au adresat agenţiei cerând o tabletă de ciocolată Milka cu alune drept despăgubire.
Probleme la pat
Un client face o menţiune specială la rezervarea unui hotel. “Vă rog evitaţi lenjeria de pat în carouri, mi se face rău de la ele”.