Direct Jurnale Direct Monde
Ascultaţi


Happy or Not? Eşti satisfăcut de serviciile de pe Aeroportul Otopeni?

Sistemul internaţional "Happy or Not" a fost introdus marţi pe Aeroportul "Henri Coandă" (Otopeni). E vorba de un mecanism de măsurare a nivelului de satisfacţie a pasagerilor faţă de serviciile oferite.

Primul domeniu este cel al parcărilor publice, anunţă Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti.

"Sistemul «Happy or Not» aplicat în Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti include un număr de opt dispozitive, care afişează o întrebare la care pasagerii pot răspunde apăsând unul din cele patru butoane-icon (figurate de la «very happy» până la «very unhappy»). Acest sistem va monitoriza şi măsura, în timp real, nivelul de satisfacţie a pasagerilor atât faţă de calitatea serviciilor din aeroport, cât şi faţă de angajaţii care realizează respectivele servicii", se arată într-un comunicat de presă al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti, citat de Mediafax.

Primul domeniu asupra căruia pasagerii îşi pot exprima gradul de satisfacţie este cel al parcărilor publice.

În acest an vor mai fi monitorizate serviciile de curăţenie, check-in, retail şi securitate.

Potrivit companiei amintite, sistemul "Happy or Not" a fost aplicat şi în alte aeroporturi europene, printre care Heathrow şi Luton din Londra, Lyon şi Tallin.