Direct Jurnale Direct Monde
Ascultaţi


Cât valorează principalele branduri românești?

branduri.jpg

Sursa imaginii: 
pixabay.com

Valoarea totală a primelor 50 de branduri românești atinge cinci miliarde euro, cu Dacia lider pentru al treilea an consecutiv. Potrivit clasamentului de specialitate făcut de o firmă de profil, companiile de stat pierd însă din valoare, comparativ cu alți ani. Au pierdut, printre alții, TAROM, CEC Bank sau CFR. 

De ce? Răspunde Bianca Toma, de la Centrul Român de Politici Europene:

În primul rând pentru că serviciile pe care le oferă sunt de o calitate din ce în ce mai slabă. De asemenea modernizarea acestor companii a rămas cu mult în urma alternativelor private. Chestiuni legate de angajarea rudelor, tratate evident cu extrem de puțină transparență sau nicio explicație. (…) Și atunci asta este principal explicație: calitatea serviciilor afectează brandul oricunde și în orice domeniu. 

Ascultă AICI interviul integral: