Direct Jurnale Direct Monde
Ascultaţi


Thinkdigital lansează prima rețea de publicitate din România dedicată podcasturilor audio

fb_img_1579544936939.jpg

Dragoş Stanca
Dragoş Stanca
Image source: 
Pagina Facebook Dragoş Stanca

Thinkdigital, companie de media sales & strategy, intenționează să lanseze prima rețea de publicitate din România dedicată podcasturilor, deschizând astfel o nouă piață media pentru clienți şi agenții, şi evident încurajând creşterea creativității de content audio independent şi în România.

Pentru necunoscatori, podcast este o metodă de distribuție pe internet a fișierelor audio, ascultatorii pot descărca fișierele în timp real și redate pe echipamente mobile sau calculatoare ce acceptă formatul în care acestea au fost create.

Podcasting-ul a apărut după anul 2005 fiind o combinație între iPod, lectorul portabil de muzică de la Apple Computer, și casting, transmisie. Sunt deja confirmate 30 de produse podcast pe această platformă, produse audio care împreună strâng peste 230.000 de ascultători. Pe platforma Thingdigital se află deja Robert Katai, unul dintre primii podcasteri din România, jurnaliştii Dragoș Pătraru (Starea Nației și Vocea Nației), Adrian Boioglu (CityPodcast), Vlad Andriescu (Start-up.ro), antreprenori precum Sergiu Biris, Andrei Roșca, Daniel Tănase, Florin Roșoga, Răzvan Burz, Zoltan Vereș dar şi profesioniști cunoscuți în domeniile lor de activitate, de la marketing la gaming, cultură ori societate, iar dacă mai amintesc aici şi de audiențele importante realizate de artiştii de stand-up.

Pentru a întelege această premieră în internetul românesc, în emisiunea #rfi360 a fost invitat Dragoș Stanca, antreprenor, expert media, fondatorul proiectului Interactive Central and Eastern Europe, care include UPGRADE 100, cel mai amplu eveniment regional dedicat impactului digitalului şi tehnologiei în business şi societate.