Direct Jurnale Direct Monde
Ascultaţi


Tea time as business time

business-air-mihaela-toma-tea-forte.png

Mihaela Toma, fondatoarea Tea Forte România

Aspiraţia de a fi propriul şef, de a produce şi aduce încântare câtor mai mulţi oameni şi beneficiile siguranţei financiare, iată ingredientele impulsului antreprenorial, decriptate de invitata noastră de astăzi, o tânără dinamică şi plină de resurse, dar şi deja antreprenoare în serie.

Cu o experienţă semnificativă în activităţi antreprenoriale, întinsă pe mai bine de 10 ani şi desfăşurată chiar pe mai multe meridiane, Mihaela Toma a reuşit să dezvolte în România branduri de excepţie şi  de delectare senzorială, alături de businessuri în consultanţă.

La capitolul lucruri de îmbunătăţit pentru întreprinzătorii români care vor să iasă la export, învitata noastră s-a referit la packagingul produsului,"funditarea", cum îl numeşte Mihaela Toma, la strategia de promovare şi inovare, şi la echipa de vânzări, triada operaţională şi de management care poate ridică sau îngropă o afacere, oricât de bine ar arăta datele acesteia, puse pe hârtia business planului.

Despre capacitatea de a te reinventa ca antreprenor, despre îmbinarea designului funcţional cu spiritul epocii noastre, dar şi despre cum arată fericirea pentru o antreprenoare româncă aflăm din ediţia de astăzi Business ON AIR.

Invitat: Mihaela Toma, fondatoarea Tea Forte România.

 
Emisiunea Business on air din 6 iunei 2013