Direct Jurnale Direct Monde
Ascultaţi


Marketingul, de pe Marte, Advertisingul din Venus?

Ediţia de astăzi a emisiunii aduce o angulaţie de care mărturisim că ne era dor, cea a marketingului experential,
făcut în deplină şi riguroasă cunoştinţă de cauză şi cu instrumentarul creativ şi logisitic potrivit.

Pentru că despre asemenea lucruri discutăm cu Ionuţ Datcu, un specialist pur-sânge al identificării diferentiatoarelor, acolo poate unde nici fondatorul respectivului business nu le vede pe deplin.
Mergem, însă, şi dincolo de cadrul cunoscut al industriilor marketingului şi advertisingului pentru că invitatul nostru aduce o perspectivă cu totul inedită asupra romanului nostru, privit nu doar ca parte a unui public ţintă sau pixel într-un share grup, pe tabloul de bord al obiectivelor de business, ci şi că aparţinător al unui foarte distinct cluster cultural. Interogaţia din titlu, pe lângă trimiterea la cartea doctorului Gray, reprezintă şi provocarea pe care o lansează invitatul nostru, atât pe axa pragmatismului Occidental vs. modelele ocupaţionale ale lumii răsăritene, atunci când spune că..dar, nu mai bine îl ascultam în priză directă pe Ionuţ Datcu, invitatul Business ON AIR.
Completăm, în emisiune, şi lista noastră de ingrediente care alcătuiesc fibră antreprenorială.

Invitat: Ionuţ Datcu - managing partner Weapons of Public Attraction

Emisiunea Business on air din 10 octombrie 2013