Direct Jurnale Direct Monde
Ascultaţi


Despre "oameni care, prin alegerile lor, conduc oameni"

În urmă cu 9 ani - nota bene, cu 2 ani, înainte ca Harvard Business Review să centralizeze, printr-un material exhaustiv, evoluţiile, din mai multe angulaţii, ale absolvenţii lor, românca Mihaela Gînju a pus bazele programului Erisma (erudio.ro/ro/erisma/), din cadrul proiectului mai amplu, Erudio (erudio.ro/ro/).

Programul se adresează leaderilor şi se află la graniţa dintre cultură/artă şi business. Programul abordează dezvoltarea abilităţilor subsumate conceptului de “Leadership Creativ” şi se adresează atât celor din top management-ul unei companii dar şi tinerilor. 

Ideea programului (care este unic în România) a pornit de la faptul că leadership-ul este, în primul rând, despre atragere. Capacitatea de a-i atrage pe alţii se bazează esenţial pe comunicare creativă şi inspirată, pe un limbaj viu şi însufleţit prin exemple şi istorisiri, adaptate auditoriului, pe o prezenţă publică dezinvoltă şi sigură pe sine, care să transmită mai departe această siguranţă. 

Într-un cuvânt, pe ceea ce numim „charismă”. Toate acestea se dezvoltă  sub umbrela conceptului de Leadership Creativ.

În februarie 2015 cel mai relevant program de upscale, profesional şi spiritual, destinat top managementului şi managementului de linie, de pe la noi, va fi lansat la apă de invitata noastră şi de echipajul dânsei.

Mulţumiri speciale Anei Precup, de la LinksPR, pentru conexiunea făcută.

Invitat:  Mihaela Gînju, fondatoarea şi directoarea executivă a Asociaţiei Erudio.

 

 

Emisiunea Business on air din 6 noiembrie 2014
1142