Direct Jurnale Direct Monde
Ascultaţi


Roşu de România

Am obişnuit cititorii acestei mici rubrici de promo a fiecărei ediţii,  cu formulări care să capteze ceva din esenţa invitatului meu şi a poveştii sale.
Business ON AIR fiind, întâi de toate, un demers RFI de storytelling.

Titlul ales se doreşte a fi inspirational şi chiar, aspiraţional, asemeni ediţiei de faţă, pentru ca invitată este Lucia Costea, una dintre jumătăţile top managementului companiei 100% româneşti SECOM, iar angulatiile în care sunteţi invitaţi să priviţi roşul (pentru purişti, un roşu, între carmin şi corai) sunt şi cele ale steagului naţional, sau din logo-ul companiei, element grafic ce tocmai împlineşte 1 an de la rebranding, practic, o altă tuşă de excepţie, marca Aneta Bogdan, sau roşul din… dar mai bine priviţi interviul.

Aflăm povestea brandului românesc SECOM, cu punctele de inflexiune, din dezvoltarea organică a oricărei companii care, de altfel, creşte frumos şi natural,
realizând excelentă, nici mai mult, nici mai puţin, în sfera suplimentelor alimentare, aduse în zona de consultanţă naturopată.
Despre ambiţia ca declinare a tenacităţii şi determinării, că prim-ingredient din ADN-ul unui antreprenor, dar şi despre bucuria pasiunii împărtăşite în business. De la “noi doi, în 2002”, la 110 colegi, în 2014, discutăm despre un alt fel de a face business, atunci când, dincolo de truisme de comunicare, o firmă chiar schimbă, etic şi operaţional, paradigma de a fi trendsetteri în afaceri şi de a educa, în aceeaşi măsură.