Direct Jurnale Direct Monde
Ascultaţi


Dacă smart e reper tehnologic contemporan, atunci românii sunt în trendurile internaţionale

Dialogăm, la Business ON AIR, despre aerul rarefiat al salturilor tehnologice în România de astăzi. Într-o ecuaţie antreprenorială de fondatori, compania FullScreen Digital, în care apare, din nou, sacrul număr 3,

Vlad se ocupă de operaţional şi tehnologie. Developer pur-sânge, îşi pune pantofii de business do-er, alături de partenerii săi, circa 40% din timpul sau, iar în importanta felie rămasă, îl găsim mijlocul echipei de developeri. Dacă te uiţi la dimensiunea companiei, ai confortul observatorului de business care vede ce înseamnă o companie autohtonă care creşte organic, sănătos. Dacă priveşti către proiectele implementate deja, atunci confortul se transformă într-o admiraţie soră cu identitatea, pentru că, cel puţin, cel de care Vlad face vorbire în emisiune, Footprints, reprezintă o inovaţie românească în ceea ce americanii numesc de ani buni, retail analysis.

O discuţie atipică şi neconvenţională, cum v-am obişnuit, despre dinamica tehnologiilor prin prisma activităţii unor români perfect acordaţi la businessul de tehnologie mondial, despre ce defineşte un antreprenor în esenţa ADN-ului său, dar şi despre certitudinea digitalizării societăţii, în care mâine e deja azi.
Bonus, o definiţie foarte interesantă a seriozităţii în business, ce ar trebui să devină mantra de business şi în alte domenii ale activităţilor comerciale.

Invitat: Vlad Bomboe, cofondator FullScreen Digital

Emisiunea Business ON AIR din 25 februarie