Direct Jurnale Direct Monde
Ascultaţi


În ringul afacerilor internaţionale

_mg_3423.jpg

Eduard Irimia și Dan Pavel la radio RFI in studioul de emisie
Eduard Irimia și Dan Pavel

În vânzări se spune că eşti atât de bun, cât este, valoric şi strategic, ultimul deal semnat. Ei bine, astăzi dialogăm cu omul pentru care, cea mai recentă gală proprie reuşită devine ştacheta. Şi nu doar pentru el şi compania Superkombat, proiect românesc 100% , într-una dintre cele mai dure - literalmente, la propriu şi la figurat, linii de business globale, ci şi pentru cei care, români şi interesaţi de business fiind, ne mândrim cu el - primul român care a făcut coperta Forbes, în 2009, la lansarea acesteia în România.

Se face, adesea, analogia dintre artele marţiale şi regulile, strategice şi tactice, după care trebuie condus businessul. Dar cum este atunci când însuşi sporturile de contact,cum sunt denumite, kickboxing şi cele din aceeaşi familie competiţionale, sunt, în sine, businessul? Ei bine, intră în ringul Business ON AIR, de data aceasta, cel mai cunoscut promoter român al acestui fenomen, Eduard Irimia.

O discuţie despre culisele acestei lumi, unde contactul din lupte nu are nicio legătură cu violenţa, ci cu sportivitatea, unde componenta de entertainment şi lifestyle, pot fi inspirationale, şi nu divertisment facil, unde o companie, cu pedigree antreprenorial românesc, se înfruntă, prin sportivii promovaţi şi calitatea de top a galelelor, cu conglomerate media şi de entertainment globale. Este, în fapt, povestea de business, începută în urmă cu aproape 20 de ani, de Eduard, pe atunci un student la medicină, dintr-o familie de sportivi admiraţi şi respectaţi,din ramura boxului, care, a mixat ingredientele dintre show şi business, cum nu a mai făcut altul înaintea lui, aducând sportivi români de kickboxing la rang de eroi ai arenelor.

Hiper activ, ultra agitat, foarte greu de prins şi surprins, Eduard Irimia, este şi foarte greu de intimidat. Admirat de mulţi antreprenori, cu siguranţă, şi invidiat, de alţii, însă este imposibil de ignorat, în tot ceea ce a întreprins şi continuă să o facă. Intrarea pe piața din SUA, de super-entertainment a sporturilor de contact, începând cu 2016 sau aducerea la Gala Superkombat, de la București, a unui eveniment-fanion al lifestyle-ului de la noi, de la finele săptămânii trecute, Gumball 3000, inițiativă globală, pornit din UK, sunt doar alte câteva reuşite ale fenomenului Superkombat Încasezi şi punctezi, iată cicluri de care, în business, nu suntem străini, deci similitudini sunt pe toată linia.

Storytelling şi pledoarie pentru aţi învinge acele limite, mentale, în primul rând, visându-ţi visul real, adecvat la contextul a ceea ce poţi tu, este unul dintre mesajele lui Eduard Irimia la Rfi.

Invitat: Eduard Irimia, preşedintele Superkombat şi promoterul galelor, globale, de sporturi de contact

Emisiunea Business ON AIR din 12 mai 2016