Direct Jurnale Direct Monde
Ascultaţi


Înscrierile pentru ediția 2021 a competiției Votat Produsul Anului® sunt deschise

În fiecare toamnă, în România începe perioada de înscrieri pentru competiția Votat Produsul Anului®, competiție ce premiază produsele inovative pe baza votului consumatorilor români, exprimat de aceștia în urma unui amplu studiu de piață, realizat pe un eșantion de minim 4000 persoane.

În acest moment este deschisă cea de-a XII-a ediție, iar brandurile se pot înscrie pana la data de 15 Februarie 2021, cu inovaţii lansate pe piaţa românească după 1 septembrie 2019.

Pentru branduri, Votat Produsul Anului® este un util instrument de marketing. Atunci când produsele câştigătoare folosesc acest logo pe ambalaj şi în comunicarea lor către consumatori, s-a demonstrat că acesta reprezintă un ajutor în creşterea vânzărilor, creşterea canalelor de distribuţie sau creşterea loialităţii faţă de produs. 83% dintre respondenți au declarat că ar cumpăra un produs ce poartă eticheta Votat Produsul Anului®.

Produsele și serviciile înscrise pot aparține unor diverse segmente precum: bunuri de larg consum, sectorul bancar, asigurări, telecomunicații, pharma, electrocasnice, bricolaj.

Logo-ul Votat Produsul Anului 2021 va insoti produsul câștigător timp de 12 luni de la câștigarea acestei distincții, începând cu luna mai 2021, în toate materialele de comunicare ale produsului, precum și pe ambalaj.

Titulatura Votat Produsul Anului 2021 este câștigată pe baza a trei criterii - inovație, atractivitate și intenție de cumpărare – evaluate de consumatori în cadrul studiului de piață.

Despre câștigătorii ediției 2020 a competiției în România, puteti găsi detalii accesând linkul urmator: https://produsulanului.com/castigatori/castigatorii-din-2020/

 

Despre Votat Produsul Anului®

Competiţie internaţională ce premiază produsele inovative, activând în prezent în peste 40 de ţări.     În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008 și este reprezentată de către agenţia de comunicare Media Concept Store, care coordonează şi gestionează activităţile întregului proiect. Studiul va fi efectuat de compania specializată de research, EXACT Business Solutions și va avea loc în perioada martie - aprilie 2021 iar caștigătorii vor fi desemnați în luna mai 2021.