Play
Ascultă RFI Romania
Play
Ascultă RFI France
Ascultaţi


ENTR, proiectul media paneuropean pentru tineri se extinde

În 2021, Deutsche Welle și France Médias Monde au lansat proiectul media paneuropean ENTR, dezvoltat în mai multe limbi, în parteneriat cu reprezentanți media din șase țări europene.

În 2021, Deutsche Welle și France Médias Monde au lansat proiectul media paneuropean ENTR, dezvoltat în mai multe limbi, în parteneriat cu reprezentanți media din șase țări europene.
În 2021, Deutsche Welle și France Médias Monde au lansat proiectul media paneuropean ENTR, dezvoltat în mai multe limbi, în parteneriat cu reprezentanți media din șase țări europene.
Sursa imaginii: 
ENTR Ro

În 2021, Deutsche Welle și France Médias Monde au lansat proiectul media paneuropean ENTR, dezvoltat în mai multe limbi, în parteneriat cu reprezentanți media din șase țări europene. Proiectul este disponibil acum în 10 limbi ale UE.

Proiectul paneuropean se adresează tinerilor cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani prin intermediul paginilor de Instagram, TikTok, Twitter, Facebook și YouTube, având acum noi parteneri și fiind disponibil în alte patru limbi: neerlandeză, slovacă, bulgară și maghiară. Până acum, conținutul ENTR a fost produs în engleză, germană, franceză, portugheză, poloneză și română. Noile limbi se vor alătura celor șase deja existente.

Proiectul ENTR are canale pe principalele rețele de socializare Instagram, YouTube, Facebook și TikTok
Proiectul ENTR are canale pe principalele rețele de socializare Instagram, YouTube, Facebook și TikTok
Sursa imaginii: 
ENTR Ro

În ianuarie 2023, ENTR a înregistrat peste 19,6 milioane de vizualizări pe toate platformele disponibile, un număr de aproape trei ori mai mare decât în ianuarie 2022. ENTR are acum peste 14.000 de urmăritori pe canalul de TikTok, care a fost lansat în octombrie 2022.

Proiectul ENTR este acum disponibil în zece limbi ale UE
Proiectul ENTR este acum disponibil în zece limbi ale UE
Sursa imaginii: 
ENTR Ro

 

ENTR pune accentul pe subiectele care îi privesc pe tineri: probleme cotidiene, cum ar fi educația, munca și viața universitară; probleme sociale, cum ar fi solidaritatea, migrația și justiția; și probleme politice, cum ar fi democrația și pacea în Europa. Postările de pe Instagram despre războiul din Ucraina includ o cronologie a evenimentelor, un jurnal video despre cei care au părăsit țara, și o postare despre femeile ucrainene și speranțele lor pentru viitor.

În afară de Deutsche Welle (Germania), care coordonează proiectul, și France Médias Monde (Franța), ENTR are mai mulți parteneri europeni:

România: RFI România (France Médias Monde Group) și G4 Media (Group 4 Media Freedom and Democracy)

Portugalia: RTP (Rádio e Televisão de Portugal)

Polonia: RASP (Ringier Axel Springer Polska)

Germania: Fundația Genshagen

Țările de Jos: Are We Europe

Slovacia: Actuality.sk

Bulgaria: dir.bg

Ungaria: HVG

ENTR este o inițiativă media are ca scop promovarea schimburilor de tineri europeni și dezbateri în jurul unei identități comune, subliniind în același timp diversitatea perspectivelor din întreaga Europă.