Direct Jurnale Direct Monde
Ascultaţi


Târgul Internațional Next Season

next_season.jpg

Târgul Internațional Next Season

Evoluția pozitivă a pieței încalțămintei și marochinăriei din 2013, când producția a depăşit pragul de 50 milioane perechi, iar exporturile totale s-au apropiat de 2 miliarde de euro, va fi confirmată în această toamnă de oferta din cadrul Târgului Internaţional Next Season. 

Cel mai important eveniment al sectorului manufacturier din piele va reuni în perioada 9-12 septembrie zeci de companii din randul producătorilor şi comercianților din domeniu. Conform tradiției instituite de către patronatul Sfera Factor, la standurile amenajate la Hotelul Caro din București, vizitatorii vor putea admira, testa și comanda branduri cu o notabilă prezență internațională, atât români, cât și străini.

Pentru cei ce au un business în domeniu, dar şi pentru publicul larg interesat de cele mai noi tendințe în fashion, reperul  acestei toamne este Târgul Next Season, ediţia aXI-a.

Astăzi lohnul reprezintă mai puțin de 60% din exporturi, în condițiile în care, nu demult, România nici nu exista pe piețele externe prin branduri proprii. Anticipăm  continuarea tendinței de expansiune a producției de profil, în special pe seama creșterii exporturilor sub brandul de țară ”Made în România”. De aceea Târgul Next Season  îi va ajuta pe producători să înțeleagă cum pot fi competitivi într-o lume în care oferta se reinventează permanent, la fel și cererea. În acest scop firmele prezente la Târg vor beneficia de consilierea asigurată de specialiști cu vastă experiență din cadrul Ministerului Economiei și companiilor de consultanță partenere.”, afirmă Angela Dimitriu Vasiliu, președinta Sfera Factor.

În afara creațiilor originale, a modelelor de referință pentru acest sezon și cel următor, Next Season vine cu o noutate absolută: site-ul www.nextseason.ro s-a transformat într-o platformă on-line de contractări și schimb de informații. Organizatorii vin astfel în sprijinul participanților, dar și al pieței în ansamblu, cu un set de aplicații complexe de marketing online integrate în site-ul oficial. Acestea vor putea fi accesate permanent, nu doar în perioada derulării târgului. Structura și facilitățile oferite de această platformă vor fi îmbunătățite constant astfel încât să răspundă evoluției unei piețe cu o dinamică explozivă. ”Bazele de date online cu date despre firme potențial partenere reprezintă doar o mică arie din ceea ce oferă platformele de acest tip. Producătorii sunt interesați, în aceeași măsură, de programele guvernamentale și de sursele de finanțare pentru IMM, dar și de legislația europeană în privința inovării și a cercetarii. Despre toate aceste aspecte  se va vorbi în detaliu în sesiunile de comunicare din zilele de târg.”, subliniază șefa Sfera Factor.

Pentru ediția aceasta a târgului suprafața expozițională de la Hotelul Caro a fost extinsă la peste 850 mp. Expozanților care numără producători de pantofi, genți și accesorii din piele, firme de confecții și comercianți, li se vor alătura participanți din rândul marilor firme de retail, profesioniști, persoane fizice interesate. În total, sunt așteptați peste 1000 de vizitatori români și străini. Next Season XI, este cea de a treia ediție consecutiva care se derulează sub patronajul Ministerului Economiei.

Membrii Sfera Factor cumulează 70% din producţia şi peste 90% din exporturile româneşti de încălţăminte, confecţii şi accesorii din piele. Unul dintre obiectivele patronatului Sfera Factor este de a  contribui la ceea ce azi se numește policy-making. Sfera Factor și-a propus să joace un rol activ în asigurarea feedback-ului  din partea membrilor săi către autoritățile locale, Comisia Europena, dar și către structurile care monitorizează implementarea politicilor Uniunii Europene în domeniul competitivităţii și inovarii. 

Asociaţia patronală Sfera Factor este membră a Confederaţiei Europene a Producătorilor de Încălţăminte (CEC).  Prin intermediul sectorului de profil România are relaţii comerciale cu peste 150 de ţări. Deci, poate fi considerat un ambasador de marcă al industriei autohtone, al competitivităţii şi creativităţii românilor.

1065