
Eveniment
Noua realitate a generaţiei Y de care va trebui să ţinem cont….
Generaţia Y este puternic marcată de era digitală şi de noile tehnologii : prin Facebook, Skype, Internet. În general, este o generaţie conectată!În România, « Generaţia Y » reprezintă în prezent 20% din populaţia totală a ţării, în timp ce în Franţa aceasta formează 17,75% din totalul populaţiei.De altfel, chiar această generaţie Y este cea care, în urmă cu câteva zile, prin mobilizarea sa excepţională, a contribuit la alegerea lui Klaus IOHANNIS ca nou preşedinte al României.
Trebuie să se ţină cont de această nouă realitate şi să se ştie că, în societatea civilă sau în companii, această generaţie Y nu reacţionează deloc precum cea a părinţilor!
Având în vedere actualitatea acestui subiect, Cabinetul GRUIA DUFAUT şi MAZARS România au prezentat, marţi 18 noiembrie, la Bucureşti, în cadrul unui seminar organizat de CCIFER, intitulat « Generaţia Y: Mod de utilizare… cine sunt ei ? », principalele caracteristici ale acestei generaţii şi impactul pe care aceasta îl are asupra vieţii companiilor, în materie de politici de angajare, cultură organizaţională sau legături cu tehnologia.
Cu această ocazie, doamna avocat Dana GRUIA DUFAUT şi doamna avocat Roxana NIŢULESCU, din partea cabinetului GRUIA DUFAUT, au prezentat principalele obiective de viaţă ale acestei generaţii, care privilegiază mai degrabă calitatea vieţii decât cariera, poziţia ei în raport cu diversitatea în companii şi modul aparte de a acţiona în viaţa profesională, în diferite ipostaze - de antreprenori, manageri sau angajaţi. Analiza prezentată de Cabinetul GRUIA DUFAUT s-a bazat pe experienţa directă dobândită din practica de consultanţă oferită companiilor, în materie de dreptul muncii, precum şi pe datele unei ample anchete privind « Generaţia Y », realizată la nivel internaţional de compania de audit Mazars.