Direct Jurnale Direct Monde
Ascultaţi


CORA a lansat coradrive.ro

Cora România a lansat coradrive.ro, primul hipermarket online din România cu livrare de tip drive. Serviciul este disponibil inițial pentru magazinul cora Lujerului din București, urmând a se implementa și în alte magazine din rețea.

Modul de funcționare este unul foarte simplu: clientul își face un cont pe site, comandă produsele, plătește online, alege un interval de livrare și merge cu mașina în spațiul dedicat drive-ului pentru a lua  cumpărăturile gata împachetate.

Claudia Mirică, director cora Lujerului București

«Comerțul electronic crește de la an la an, iar românii s-au obișnuit deja să facă plăți online, să cumpere diverse servicii și produse. Deschiderea hipermarketurilor online este, așadar un pas firesc. coradrive este un sistem foarte bine pus la punct, prețurile sunt aceleași ca în magazin, comanda și livrarea se fac foarte simplu și sperăm ca în acest fel să venim în sprijinul clienților care sunt foarte ocupați și nu au timp de cumpărături. În prelansare, feedback-urile au fost foarte bune, iar după coradrive Lujerului, cora România pregătește drive-uri și pentru alte magazine.» 

 

Despre coradrive.ro

·         Pe site sunt listate peste 10.000 de produse la același preț ca în hipermarketul fizic;

·         Site-ul este structurat în 8 raioane: Produse proaspete, Băcănie, Băuturi, Frumusețe și îngrijire, Pentru casă, Bebe, Petshop, Tabac, cărora li se adaugă HiperOfertele cora;

·         Clienții vor avea întotdeauna produsele proaspete cu cel mai bun termen de valabilitate;

·         Selecția produselor a fost făcută în funcție de topul vânzărilor, dar și în funcție de axele de diferențiere cora: produse bio, bebe, mărci proprii cora;

·         Există mai multe criterii de căutare a articolelor: după categorie produs, brand, tipul promoției etc;

·         Tichetele de reduceri obținute ca urmare a utilizării cardului de fidelitate sunt valabile pentru următoarele cumpărături la drive;

·         Valoarea coșului de cumpărături este în permanență afișată așa încât clientul știe dacă și-a depășit sau nu bugetul;

 

Percepția clienților vis-à-vis de noul concept - sondaj intern realizat pe 2.000 de clienți

- 80% cunosc conceptul Drive

- 37% au aflat de acest concept prin intermediul Internetului și 31% de la prieteni

- 40% găsesc util drive-ul, 35% - inovant, iar 25% nu sunt interesați de concept

- 85% au încredere în prospețimea și calitatea produselor de la drive

- 45% își doresc mai multe promoții la drive decât în magazin

- 55% își doresc un serviciu drive centrat pe calitatea produselor, iar 45% își doresc un serviciu ultrarapid

- 80% au încredere în modalitatea de plată

- 60% sunt interesați și de livrarea la domiciliu, în timp ce 40% nu își doresc acest serviciu

 

Informații despre conceptul de drive în Franța

·         La 1 septembrie 2013, Franța a ajuns la un număr de 2.422 de servicii drive, 31 dintre ele fiind deschise doar în luna august;

·         Contrar estimărilor de anul trecut, numărul drive-urilor a crescut în intervalul septembrie 2012 - septembrie 2013, cu 928 unități;

·         În Paris există un drive la 50.000 de locuitori

·         Media sortimentului drive este în Franța de 10.490 de referințe. coradrive are cel mai mare sortiment -  26.878 referințe în 2013, cu 25% mai mult față de 2012.

CORA a deschis primul magazin în România în anul 2003. Dintre cele 12 magazine pe care compania le are în România, patru sunt la București și opt în provincie, la Constanța, Ploiești, Cluj-Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin și Bacău.

1226