Direct Jurnale Direct Monde
Ascultaţi


Secția consulară a Ambasadei României la Londra a fost închisă pentru public

ambasada_londra.jpg

Image source: 
Facebook/Ambasada României în Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord

Ministerul Afacerilor Externe a aprobat suspendarea serviciilor consulare care presupun prezența publicului la Secția consulară a Ambasadei României la Londra. Prin urmare, programările stabilite pentru perioada următoare vor fi anulate. Măsura este valabilă începând cu ziua de luni,16 martie 2020, pe o durată nedeterminată, anunță Ambasada României în Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord pe pagina sa de socializare.

 

"Pentru a proteja pe fiecare dintre voi, cetățenii români aflați în Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, față de riscul epidemiologic reprezentat de coronavirus/COVID-19, Ministerul Afacerilor Externe/ Ministry of Foreign Affairs, Romania a aprobat suspendarea serviciilor consulare care presupun prezența publicului la Secția consulară a Ambasadei României la Londra. Prin urmare, programările stabilite pentru perioada următoare vor fi anulate.

Măsura este valabilă începând cu ziua de luni,16 martie 2020, pe o durată nedeterminată.

Subliniem că această decizie este justificată de necesitatea de a evita situația în care aglomerările din spațiile de lucru ale Secției Consulare de la Londra pot constitui circumstanțe de propagare a COVID-19 în rândul cetățenilor români, fie că este vorba de cei care au nevoie de servicii consulare sau de cei care le prestează." se arată în debutul mesajului postat pe pagina Ambasada României în Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord.

 

 

Un mesaj electronic va fi transmis fiecărei persoane care a solicitat o programare prin intermediul platformei www.econsulat.ro.

Secția consulară a Ambasadei României la Londra va continua să asigurare asistență consulară pentru cetățenii români aflați în situații deosebite și va efectua servicii consulare doar în situații de urgență, temeinic justificate, determinate de necesități deosebite (ex.: decese, accidente, acte solicitate de autoritățile locale în contextul pandemiei, etc.).

"De îndată ce activitatea cu publicul va fi reluată, vom lua toate măsurile necesare pentru a asigura posibilitatea reprogramării tuturor solicitanților ale căror programări inițiale au fost anulate. Vă mulțumim pentru sprijinul și înțelegerea pe care le dovediți și suntem încrezători că împreună vom reuși să depășim această situație deosebită!", se mai arată în postare.