Direct Jurnale Direct Monde
Ascultaţi


Analiză media de Iulian Comănescu: A fost o campanie mai degrabă amorțită

Ziua de alegeri este pentru presă una destul de aridă, asta dacă nu apar incidente spectaculoase în procesul electoral. Dificultatea cu care s-a votat în străinătate pe 2 noiembrie în turul întâi al prezidențialelor a fost ”știrea” zilei. Informațiile de tip exit-poll pe care cetățenii le au la îndemână pe Internet chiar înainte de închiderea urnelor sunt la limita legii. Analistul de media Iulian Comănescu, despre modul în care s-au comportat televiziunile de știri și cum a circulat informația pe Internet în ziua de alegeri.

La televiziunile de știri putem vorbi prea puțin de relatare pură, mai mult despre opinie, spune analistul de media Iulian Comănescu.  Există parti-pris-uri, există oameni cu discursuri desenate și acest lucru se vede cel mai tare în zilele fierbinți.

Trăim într-o permanentă ipocrizie

Avem un milion de reguli, dar până la urmă totul se reduce la televiziuni afiliate și discursul acestora. Poate că apariția pe Internet a sondajelor este, în litera legii, incorectă, dar mai mult mă deranjează legea, decât incorectitudinea care s-a comis, afirmă Iulian Comănescu.

În campania pentru turul doi sigur vom asista și la lovituri sub centură

Lovituri sub centură vor apărea cu siguranță, rămâne de văzut în ce măsură vor veni dinspre candidatul de pe locul doi, care a avut o campanie mai silențioasă. ”Candidatul s-a manifestat la fel ca echipa de campanie, destul de amorțit, nu văd un potențial de mobilizare.”

 

 
Analiza de media cu Iulian Comănescu