Direct Jurnale Direct Monde
Ascultaţi


Marele picnic Dacia şi povestea de succes a firmei auto în Franţa. (Reportaj foto şi interviu cu directorul comercial)

f87a6140.jpg

Ionut Gheorghe, Director comercial Dacia Franta
Ionut Gheorghe, Director comercial Dacia Franta

Duminică 1 iulie a avut loc tradiţionalul «mare picnic» Dacia. A 10-a ediţie s-a derulat anul acesta, la abaţia de la Chaalis, aflată la 40 km nord de Paris. Peste 10.000 de fani Dacia din Franţa au venit la eveniment. Printre oficialii Dacia a fost prezent şi Ionuţ Gheorghe, director comercial Dacia Franţa. Vasile Damian a stat de vorbă cu el şi l-a întrebat pentru început despre importanţa acestor «mari picnicuri» anuale

«Picnicul Dacia este foarte important în derularea anului pentru că este momentul în care ne întâlnim şi sărbătorim în mod direct cu clienţii noştri ceea ce putem numi déjà «povestea de succes Dacia» spune Ionuţ Gheorghe.

Directorul comercial Dacia spune apoi că pentru organizarea unui astfel de eveniment, «Dacia se bazează în primul rând pe comunitatea de clienţi întrucât pe reţelele sociale avem peste 5 milioane de fani care reprezintă deci o forţă şi o valoare reală. Trimitem invitaţii, primim sau nu răspunsuri, şamd. Se ocupă o întreagă structură de acest eveniment anual care reuneşte peste 10.000 de clienţi Dacia. Ca de obicei, cererile au fost mult mai numeroase decât locurile».

«După sucesul din Franţa şi din alte state europene, şi în România va avea loc anul acesta a doua ediţie a «marelui picnic». Mai bine mai târziu decât niciodată… »

Ionuţ Gheorghe revine apoi asupra «poveştii de succes a lui Dacia în Franţa, o marcă ce a revoluţionat industria auto. Dacia este astăzi marca numărul 3 la vânzările către persoanele fizice. Mai mult de atât, Sandero este modelul cel mai vândut către persoanele fizice din Europa iar noul Duster este numărul unu în zona SUV-urilor din Europa» reaminteşte directorul comercial Dacia.

Ca să explice succesul Dacia, Ionuţ Gheorghe notează apoi că «există o evidentă orientare a consumatorilor către achiziţia de mărci şi produse care reuşesc să transfere valoare cât mai mare pentru bugetul investit. În acelaşi timp, în industria auto, în fiecare an, a existat un trend care constant a adăugat centimetri în plus, cai putere în plus şi într-un final chiar mii de euro în plus. Dacia beneficiază exact de aceste tendinţe, s-a înscris în zona acelei tipologii de achiziţii care se cheamă «smart buy» sau «achat malin», cu alte cuvinte a fost complet contra acestui curent de a adăuga an de an centimetri, cai, tehnologii suplimentare.»

«Ștampila «low-cost» nu mai poate fi pusă pe maşinile Dacia când vedem nivelul de atractivitate al unui Duster. Noi considerăm că este o «achiziţie deşteaptă», Dacia este produsul ideal pentru cei care nu vor să plătească în plus pentru lucruri care poate nu au nevoie. Clientul Dacia din Franţa este un client care încearcă să-şi maximizeze investiţia în automobil astfel încât la finalul zilei, al anului, să-i rămână un buget suplimentar pentru vacanţe sau alte lucruri care îi fac bine şi plăcere».

Interviu cu Ionut Gheorghe, Director comercial Dacia
626