Direct Jurnale Direct Monde
Ascultaţi


Mircea Bravo, vlogger: Dacă au răbdare două ore să-și aleagă o pereche de blugi, ar putea avea puțin timp și pentru vot

asa_a_zis_bunica.jpg

Image source: 
Facebook / Mircea Bravo

În nici două săptămâni, apelul de participare la europarlamentare realizat de vloggerul Mircea Bravo și echipa lui a strâns 6 milioane și jumătate de vizualizări. Atenție,organic, adică fără publicitate plătită. "Așa a zis bunica" devine cel mai viral manifest pentru mersul la urne pe 26 mai din România.

Mircea Bravo este un vlogger din Cluj cu peste 1 100 000 de followers pe Facebook. L-am întrebat cât de dificil este să transmiți tinerilor un apel cum e cel legat de participarea la europarlamentare. Secretul e simplu, spune Mircea – tinerilor trebuie să le vorbești pe limba lor: 



Clipul a apărut din inițiativa societății civile. Declic este organizația care a apelat la vlogger pentru a disemina apelul pe canalul media cel mai urmărit de publicul țintă.

Inițiativa a pornit de la o serie de statistici îngrijorătoare. Foarte mulți tineri între 18 – 35 de ani care, deși participă la alte tipuri de alegeri, în cazul europarlamentarelor sunt tentați să rămână acasă. 5 milioane și jumătate de români aleg să stea departe de urne să din cauză că sunt dezamăgiți de candidați.

Declic și-a propus să mobilizeze la urne 650.000 de votanți printr-un plan pe care ni-l explică Roxana Pencea Brădățan, coordonatorul campaniei la Declic.



 

 

 

Toate edițiile emisiunii Tânăr în Europahttps://www.rfi.ro/tag/tanar-europa

678