Play
Ascultă RFI Romania
Play
Ascultă RFI France
Ascultaţi


Primarul Timișoarei, Dominic Fritz, caută administrator public cu „rezistență la stres și o doză de umor”

Noul primar al Timișoarei a publicat un anunț prin care caută un administrator public cu două calități importante - „rezistență la stres și o doză de umor”.

Dominic Fritz este de părere că orașul merită cel mai bun city manager: un lider dinamic, eficient și integru, cu experiență semnificativă în managementul public și/sau privat:

Sunteți o persoană proactivă, promotoare a transformării organizaționale, cu spirit antreprenorial și disciplină? În mijlocul unei cariere de succes, vă doriți nu doar o nouă provocare profesională, ci și să vă implicați activ în slujba comunității? Vreți să faceți parte din echipa de conducere în ceea ce va deveni una din cele mai dinamice administrații locale din România, în al treilea cel mai mare oraș din România, Capitala Europeană a Culturii 2023, cu un buget anual de 1,5 miliarde lei?”, scrie Dominic Fritz în anunț.

În plus, administratorul public al Timișoarei trebuie să administreze și să gestioneze „cu diligenţa unui bun proprietar” patrimoniul instituţiilor publice a Municipiului Timișoara, să eficientizeze cheltuielile de funcționare ale Primăriei Timișoara și ale instituțiilor din subordine, să asigure întreținerea și funcționarea investițiilor publice făcute de Primărie, să reprezinte Primăria în raporturile cu contractanții, să coordoneze activitățile de achiziții publice ale Primăriei și să răspundă de implementarea și respectarea serviciilor contractate pentru întreținerea spațiilor publice, pentru salubrizare stradală, dezinsecție și deratizare și pentru iluminatul public la nivelul Municipiului Timișoara.

Acestea ar fi cerințele pentru candidați:

-Studii superioare de economie, inginerie, administrație publică sau domenii similare;

-Experiență în poziții de conducere în managementul public și/sau privat de minim 10 ani;

-Cunoștințe solide de operare a sistemelor informatice;

-Managementul echipelor complexe și multidisciplinare;

-Cunoștințe solide în domeniul bugetării și execuției de bugete;

-Foarte bune aptitudini de negociere;

-Stăpânirea la nivel avansat a limbii engleze;

-Spirit de echipă, rezistență la stres și o doză de umor;

-Disponibilitate imediată, cel târziu în ianuarie 2021.