Direct Jurnale Direct Monde
Ascultaţi


O jucătoare de fotbal va fi noua imagine a brandului ”Victoria's Secret”

victoria.png

Megan Rapinoe, de două ori campioană mondială la fotbal feminin cu naționala SUA, la Casa Albă, Washington D.C., 24 martie 2021
Image source: 
Jim Watson AFP via rfi.fr

Celebra companie de lenjerie intimă pentru femei a anunțat recent că va semna contracte pentru promovarea noii imagini a brandului cu un grup de femei inspiraționale, printre care actriția și antreprenoarea indiană Priyanka Chopra Jonas și fotbalista și activista pentru egalitate de gen Megan Rapinoe, transmite AFP.

Megan Rapinoe este cea mai bună jucătoare de fotbal feminin din Statele Unite și este deținătoarea a două titluri mondiale

„Îngerii” Victoria's Secret au fost sinonimi cu brandul de la sfârșitul anilor 1990, printre aceștia numărându-se de-a lungul anilor unele dintre cele mai faimoase fotomodele din lume - Gisele Bündchen, Tyra Banks, și Heidi Klum, pentru a numi doar câteva din ele, după cum scrie publicația Insider citată de hotnews.ro.

Acestea au reprezentat imaginea Victoria's Secret în campaniile sale de marketing și prezentările anuale de modă.

Însă CEO-ul companiei, Martin Waters, a afirmat într-un interviu publicat miercuri de The New York Times că „Îngerii” nu mai sunt „relevanți cultural”.

La sfârșitul anilor 1990 și începutul anilor 2000 prezentarea de modă a Victoria's Secret a avut un rol puternic în a defini ce înseamnă 'sexy' însă mai recent compania a fost criticată ca fiind depășită de vremuri.

Ed Razek, unul dintre cei mai longevici directori de marketing ai L Brands, compania-mamă a Victoria's Secret care a fost creditat cu lansarea carierelor a numeroase fotomodele faimoase, și-a dat demisia în 2019.

Prezentarea Victoria's Secret din luna noiembrie a acelui an a fost anulată după ce Razek a făcut afirmații controversate legate de includerea unor fotomodele transgender sau supraponderale în prezentările de modă ale companiei.

Waters a declarat în interviul acordat The Times că rebranduirea companiei trebuia făcută de mult timp.

„Pe vremuri brandul Victoria avea o singură lentilă care era numită 'sexy'. Am știut că trebuie să schimbăm acest brand de mult timp, doar că nu am avut controlul asupra companiei pentru a putea face asta”, a afirmat acesta.