
Social
Pasajul Domnești, inaugurat pe 15 noiembrie. Prelungirea Ghencea, în continuare, ”ca o uliță de țară”
pasaj_domnesti_prelungire_ghencea.jpg

Vestea proastă e că mașinile care vor coborî de pe Pasajul Domnești se vor bloca în Prelungirea Ghencea, arteră importantă a orașului, care încă nu a fost lărgită și unde ambuteiajele sunt la ordinea zilei. Lucrările trenează de ani de zile, spre nemulțumirea localnicilor.
Președinta Asociației Inițiativa Prelungirea Ghencea, Delia Mihalache, spune la RFI cât de util va fi Pasajul Domnești: ”Credem că va ajuta trecerea peste șoseaua de centură, trecerea apoi spre Domnești, Bragadiru, din Prelungirea Ghencea, dar din păcate, e nevoie și de finalizarea proiectului de lărgire, pentru că pasajul are două benzi pe sens, iar Prelungirea are o bandă”.
Ea amintește că ”lărgirea străzii a început dinspre strada Brașov în anul 2019, deci au trecut deja trei ani și încă nu s-au finalizat cei 700 de metri pe care se lucrează, am înțeles că vor fi gata în decembrie, dar toată lucrarea până la Pasajul Domnești are încă cinci kilometri (...). E ilogic să circuli pe o bandă pe sens pe Prelungirea Ghencea și să urci pe pasaj, unde sunt două benzi pe sens, practic, se va face un blocaj la urcare, la coborârea de pe pasaj”.
Delia Mihalache mai spune că în mare parte, Prelungirea Ghencea ”e ca o uliță de țară”.