
Social
Cei branșați la sistemul centralizat ar putea fi obligați să rămână la RADET. Radu Opaina: O aberație
calorifer.jpg

În vreme ce RADET anunță investiții record și își promovează sistemul ca fiind cel mai sigur, iefttin și ecologic, proprietarii susțin că serviciile sunt de proastă calitate. Oamenii nu sunt siguri că au apă caldă și căldură atât cât își doresc, iar prețul este umflat, afirmă, la RFI, Radu Opaina, președinte FAPR. Radu Opaina susține că investițiile anunțate de RADET (cel mai amplu program din ultimii 27 de ani) ar fi praf în ochi:
“Este o aberație, pentru că nu poți să obligi pe cineva să facă ceva fără să ai nicio legătură contractuală cu el. (...) Problema cea mai gravă este că nu oferă nimic. Sistemul centralizat nu oferă un serviciu de calitate și la un preț corect. Întâi te apuci de treabă, îi spui cetățeanului ce-l așteaptă la sfârșitul lucrării (preț, calitate). Cetățeanul e sigur că va primi. Se încheie un contract, că așa e normal. Mă conectez, sunt conectat , rămân conectat 50 de ani, cât îți amortizezi investiția (...) și toate lucrurile sunt ok. Dar asta după ce se întâmplă fenomenul începutului lucrărilor și terminarea lor. Nici n-am început, nici n-am terminat. Sunt doar niște păreri, idei aruncate în spațiul public de oameni iresponsabili, pentru că n-au în spate nimic. ”
Ascultă AICI interviul integral: