
Social
Compania TAROM, în mijlocul unui nou scandal
compania_tarom_nou_scandal.jpg

Călătorii s-au plâns de comunicarea proastă a companiei de stat TAROM, iar unii dintre ei au dormit în aeroportul din Amsterdam.
Duminică dimineaţă a plecat spre oraşul olandez altă aeronavă TAROM, care a preluat pasagerii, pentru a-i aduce la Bucureşti. Problema e că şase călători care se cazaseră la un hotel de lângă aeroport au fost uitaţi de companie acolo.
Directorul operatorului naţional a discutat cu cei şase pasageri, asigurându-i că va căuta rute alternative, pentru a-i transporta cât mai repede posibil către Bucureşti.
"Directorul general, Werner Wilhelm Wolff, a discutat cu cei 6 pasageri ai zborului ROT364 care au rămas la Amsterdam, asigurându-i că TAROM caută rute alternative pentru a-i transporta cât mai repede posibil către București. De asemenea, directorul companiei a precizat că TAROM va respecta cu strictețe legislația și va acorda compensațiile prevăzute de prevederile internaționale", se arată într-un comunicat al operatorului aerian.
În document se arată că urmare a situației generate de anularea intempestivă a zborului ROT 364 Amsterdam-București, din data de 2 decembrie 2017, directorul general al companiei a dispus în cursul nopții formarea unei celule de criză la nivelul companiei, pentru rezolvarea operativă a acestei situații.
"Constatând deficiențe majore în comunicarea cu reprezentantul TAROM Amsterdam, directorul general a dispus revocarea acestuia din funcție. Directorul general a mai dispus constituirea unei comisii care să cerceteze aspectele tehnice și operaționale care au generat anularea intempestivă a zborului în cauză. Compania TAROM prezintă scuze tuturor pasagerilor zborului ROT 364 Amsterdam-București", mai arată comunicatul.