Play
Ascultă RFI Romania
Play
Ascultă RFI France
Ascultaţi


Primul gold românesc la Cannes în 2013: Alex Haidamac şi Natalia Sfetcu iau premiul cel mare la Design

1009922-534604363265475-1892390814-n.jpg

Primul gold românesc la Cannes în 2013: Alex Haidamac şi Natalia Sfetcu iau premiul cel mare la Design

Echipa Bokeh, alias Alex Haidamac (24) & Natalia Sfetcu (27) au câştigat gold la competiţia de Design, destinată celor mai talentaţi tineri creativi la nivel mondial. În participarea lor la festival, Alex şi Natalia au fost susţinuţi de Renania, cel mai mare importator şi distribuitor de echipamente de protecţie din România.

Câştigătorii au ridicat primul Gold Lion în numele României,  ieri  seară, pe scena Palais de Festivals, în faţa a 11.000 de spectatori reprezentând vârfurile industriei creative la nivel mondial.

Alex şi Natalia sunt creativi la agenţia Media Concept Store şi absolvenţi ai The Alternative School for Creative Thinking

În mai puţin de 24 de ore ei au rezolvat brieful oferit de Bill&Melinda Gates Foundation.

Ideea lor – ”Unfold the world” a surclasat propunerile celorlalte 17 echipe participante ce au reprezentat vârfurile comunităţii de tineri designeri din ţări cu tradiţie în domeniu.

Sunt incredibil de mulţumit că am făcut atâta lume fericită. Ideea ne-a venit aproape imediat ce-am citit brief-ul. În primele 3 ore am rezovat cam tot ce era de rezolvat şi ne-am tras un pic sufletul. Pe urmă mi-am dat seama că ideii îi mai lipsea un ultim accent, astfel că pe structura iniţială am adăugat stilizat şi harta lumii”,  a declarat Alex Haidamac, young designer.

După ce ne-a venit ideea, totul  a fost  armonios. Ne-am mobilizat fără dramă, am lucrat într-un ritm bun şi-am terminat cu mult înaintea celorlalţi. Ne-am dorit ca ideea noastră să răspundă aşteptărilor celor de la Bill & Melinda Gates Foundation şi în egală măsură să-i convingă pe juraţi.”, a declarat Natalia Sfetcu, young strategist.

The Alternative School for Creative Thinking e singura platformă performantă de educaţie alternativă în comunicare şi marketing şi care, în ultimii 8 ani, a facilitat specializarea unui număr de peste 215 de tineri la evenimente de calibru din categoria Cannes Lions (www.canneslions.com), Dubai Lynx (www.dubailynx.com)  sau Eurobest (www.eurobest.com) şi care se bucură de recunoaştere internaţională, prin distincţiile pe care le iau anual studenţii sau absolvenţii şcolii.

De-a lungul anilor, absolvenţii programelor The Alternative School au  mai luat de două ori Gold la Roger Hatchuel Academy, Bronz la Print şi menţiune la Young Clients, în contextul Cannes Lions, cel mai reputat eveniment dedicat gândirii creative la scară globală.

Pe toată durata festivalului, absolvenţii The Alternative School for Creative Thinking vor posta  pe pagina de Facebook a şcolii noutăţi de la seminarii, workshop-uri şi competiţii, oferind astfel comunităţii de comuniare şi marketing din România şansa de a fi la curent cu toate evenimentele ce au loc la cea de-a 60-a ediţie a Cannes Lions.

În 2013, partenerii şcolii au fost Enlightening, Expomedia şi Visualart. Ro.

Înscrierea la următorul semestru The Alternative School for Creative Thinking are loc începând de la jumătatea lunii iulie. 

Pentru detalii: [email protected]